Menü
Keresés

Visszaküldési politika

az üzemeltető/eladó és az ügyfél/vevő közötti reklamációs feltételek szabályozása (a továbbiakban: RP)

Bevezető rendelkezések.

1. Az ohy.sk webáruház üzemeltetője (eladója) a Hesty s.r.o., Pod Wilec hórkou 9, 08001 Prešov.

2. A webáruházban vásárló (vevő) minden természetes vagy jogi személy, aki az áru (termék/szolgáltatások) megrendeléséhez elektronikus űrlapot nyújt be.

3. Jelen Reklamációs Szabályzat szabályozza az üzemeltető és az ügyfél közötti jogviszonyokat az üzemeltető által nyújtott áruk és szolgáltatások helyességével és minőségével kapcsolatos panaszok kezelése során.

4. Reklamáció a jelen reklamációs eljárás alkalmazásában: a vevő által az általa nyújtott áruk vagy szolgáltatások hibáiért való felelősségre vonatkozó joga, amely bizonyos orvoslást vagy hibás teljesítés megtérítését követeli meg, ill. a szerződés tárgyának elmulasztása.

Panaszkezelési eljárás.

1. Jelen szabályzat értelmében a meghatalmazott személy panaszt tehet személyesen, írásban vagy e-mailben.

2. A panaszból különösen egyértelműnek kell lennie:
• aki a panaszt benyújtja (név, vezetéknév, állandó lakcím),
• a panasz tárgya, vagy amit az ügyfél követel,
• kihez fordul a panasz,
• a kereset benyújtásának dátuma,
• a megrendelő aláírása vagy a Meghatalmazott aláírása a meghatalmazással együtt.

3. Ha a panaszt az ügyfél nevében meghatalmazott személy e-mailben, faxon vagy írásban nyújtja be, a panaszhoz csatolni kell az ügyfélnek a panasz tárgyában történő képviseletére vonatkozó meghatalmazást.

4. Ha a panasz nem tartalmazza a jelen cikk 2. pontjában felsorolt követelményeket, akkor az indokolatlannak minősül.

5. A reklamáció feldolgozásának határideje nem haladhatja meg a reklamáció benyújtásának napjától számított 30 napot. Az ügyfél írásos dokumentumot állít ki az ügyfélnek a reklamáció feldolgozásáról.

6. Igénybejelentés: az ügyfél igényérvényesítésének napja. A panasz benyújtásának napja a következő:
• postai küldemények esetén – a követelés ügyfél székhelyére történő kézbesítésének napja
• személyes átvétel esetén – a reklamáció másolatán szereplő dátum, amellyel a vevő a szállítást visszaigazolja
• e-mailben történő kézbesítés esetén – az e-mail üzenetnek az ügyfél e-mail címére történő kézbesítésének napja.

7. Az üzemeltető és az ügyfél közötti egyéb, jelen Panaszkezelési Szabályzatban kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra az üzemeltető és az ügyfél között létrejött egyedi szerződések vonatkozó rendelkezései, a hatályos általánosan kötelező jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadóak. a Szlovák Köztársaság, ebben a sorrendben.

8. A megrendelő a jogszabályi előírások és az üzleti környezet változásai miatt bármikor jogosult jelen Panaszszabályzatot módosítani, kiegészíteni. Az ügyfél a Panaszügyi Eljárás aktuális szövegét a honlapján történő közzététellel határozza meg.

9. Ha a vevő nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, a vevőnek jogában áll az eladóhoz fordulni helyesbítési kérelemmel. Ha az eladó a vevő kérelmére az előző mondatnak megfelelően nemleges választ ad, vagy a megkeresésre a vevőnek történő megküldéstől számított 30 napon belül nem válaszol, az ügyfélnek jogában áll alternatív vita kezdeményezésére javaslatot tenni. törvény 12. §-a szerinti határozatot. A fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról, valamint egyes törvények módosításáról, kiegészítéséről szóló 391/2015.

Az eladóval fennálló fogyasztói jogviták alternatív megoldására illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján bejegyzett illetékes jogi személy (a lista elérhető a webhely https://www.mhsr.sk/ ); az ügyfélnek jogában áll megválasztani, hogy a felsorolt alternatív vitarendezési szervek közül melyikhez forduljon.

Ez a rendelet 2015.11.1- től lép hatályba és teljes mértékben felváltja a korábbi szabályozást. Az üzemeltető fenntartja a jogot az RP előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Cookie-kra vonatkozó szabályzat

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Weboldalunk használatával Ön hozzájárul az összes cookie használatához a süti szabályzatunknak megfelelően. Olvass tovább

A sütik kis szöveges fájlok, amelyeket a felkeresett webhelyek helyeznek el az Ön számítógépén. A weboldalak cookie-kat használnak, hogy megkönnyítsék a felhasználók hatékony navigációját és bizonyos funkciók elvégzését. A weboldal megfelelő működéséhez szükséges cookie-k az Ön hozzájárulása nélkül is beállíthatók. Az összes többi cookie-t a böngészőben jóvá kell hagyni a beállítás előtt. Ezen az oldalon bármikor módosíthatja hozzájárulását a cookie-k használatához.